ارمغان«همه حاضر» ، شادی دانش آموزان نیازمند بهزیستی است

مدیر بهزیستی شهرستان زنجان با اعلام اجرای پویش همه حاضر گفت: همزمان با برگزاری پویش همه حاضر و فرارسیدن ماه مهر، نزدیک به ۲۵۰ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی شهرستان زنجان با دست مهربان خیرین راهی مدرسه می شوند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان مهدی آقاجانلو با اشاره به اینکه بهزیستی همه ساله با استفاده از ظرفیت خیرین، بسته های لوازم التحریر و نوشت افزار تهیه شده را بین دانش آموزان تحت پوشش  توزیع می کند، اظهار کرد: این پویش در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی در آستانه سال تحصیلی جدید جهت تهیه بسته های لوازم التحریر با عنوان همه حاضر آغاز شده است.

وی یادآور شد: در این پویش  تاکنون بیش از ۲۵۰ پک لوازم التحریر شامل دفتر ، خودکار ، مداد ، تراش ، پاکن کوله و....جمعا"به ارزش ریالی نزدیک به ۲میلیارد ریال توسط خیرین نیک اندیش شهرستان زنجان و گروه جهادی شهید کمال جان نثار تهیه و بین جامعه هدف توزیع گردید.
آ️قاجانلو خاطرنشان کرد: این پویش  از ۲۱ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهر ادامه دارد و همشهریان می توانند مساعدت های مالی خود را با کد دستوری : #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان زنجان واریز  و یا جهت اهدای کمک های غیر نقدی و خدماتی به اداره بهزیستی شهرستان زنجان به کارشناس واحد مشارکت های مردمی این شهرستان مراجعه نمایند.

کد خبر 117631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد